TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

http://decoupagetissueonline.blogspot.com/

Thursday, June 25, 2009

Edisi Pengenalan Decoupage Dgn Tisu Baru.

Sesampai jer jer tisu RA ni wardah terus jer tempek kat botol2 nih.. nak tgk camner rupa dia... uihh cantik jugak yer... aiceh puji2 pulak... he he... rasa redup jer mater tgk kuntuman mawar nih... sejam jugakla bertungkuslumus... tapi dek semangat membara ni kuteruskan jua... apapun tima kasih kat mumpy fa kerana sudi kongsi tisu ni ngan wardah... pasni kena tunggula projek2 akan datang... kepada rakan2 semua selamat berdecoupage... chaiyok..chaiyok...

2 comments:

Adlina Husaini said...

awak, cantik la..saya baru je nak try decoupage..tak belajaq pun..juz tgk youtube and tingin nak try. barang2 basic dah beli tapi tissue paper pulak tak de yg cantik kat luar. cantik2 awak punya..insyallah nanti saya order.nak pastikan maybank2u saya 'hidup' kembali dulu hihi..

wardah said...

salam adlina.. insyaAllah.. nanti bolehla kita bertukar2 idea berdecoupage... welcome on board...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kerongsang dan Gelang..

Kerongsang dan Gelang..
Jom Tgk kat sini http://kerongsangdangelang.blogspot.com/